Як можна використовувати блог у педагоігчній діяльності? Навіщо він потрібен викладачу чи майстру виробничого навчання?
По-перше, для розміщення матеріалів та посилань на веб-ресурсі (розміщення та розповсюдження навчальних, методичних матеріалів та посилань на них);
По-друге, для участі (організації) он-лайн дискусії (залишаючи коментар до вашого повідомлення, ваші учні, колеги і батьки стають учасниками дискусії);
По-третє, для створення публікацій (створення власної он-лай газети);
По-четверте, блог може стати дошкою оголошень (поширення віртуальних оголошень);
По-п'яте, блог викладача (майстра виробничого навчання) - це пульт управління учнівськими блогами (допомога учням у створенні їх власних блогів);
По-шосте, розмістивши на блозі план майбутнього уроку, викладач даєте змогу учням заздалегідь підготуватися до нього, підготувати питання для нього, якщо щось незрозуміло;
По-сьоме, блог включає засоби мультимедіа, тому може слугувати для демонстрації наочності до уроку, вбудовані відеоматеріали, презентації, аудіо лекції – це колекція технічних засобів навчання для уроку;
По-восьме, блог-помічник викладача як організатора (для організації і проведення позакласних заходів);
По-дев'яте, на блозі є можливість зворотнього зв'язку (для тісного контакту з учнями, колегами, батьками);
І нарешті, блог - це справжній інтерактивний сайт (використовуючи можливості гіперпосилань, архівування, вбудованих мультимедіа, можна створити сучасний інтерактивний веб-сайт)
Отже, створення освітнього блогу є одним із засобів підвищення ІКТ-компетентності викладача.
По-перше, для розміщення матеріалів та посилань на веб-ресурсі (розміщення та розповсюдження навчальних, методичних матеріалів та посилань на них);
По-друге, для участі (організації) он-лайн дискусії (залишаючи коментар до вашого повідомлення, ваші учні, колеги і батьки стають учасниками дискусії);
По-третє, для створення публікацій (створення власної он-лай газети);
По-четверте, блог може стати дошкою оголошень (поширення віртуальних оголошень);
По-п'яте, блог викладача (майстра виробничого навчання) - це пульт управління учнівськими блогами (допомога учням у створенні їх власних блогів);
По-шосте, розмістивши на блозі план майбутнього уроку, викладач даєте змогу учням заздалегідь підготуватися до нього, підготувати питання для нього, якщо щось незрозуміло;
По-сьоме, блог включає засоби мультимедіа, тому може слугувати для демонстрації наочності до уроку, вбудовані відеоматеріали, презентації, аудіо лекції – це колекція технічних засобів навчання для уроку;
По-восьме, блог-помічник викладача як організатора (для організації і проведення позакласних заходів);
По-дев'яте, на блозі є можливість зворотнього зв'язку (для тісного контакту з учнями, колегами, батьками);
І нарешті, блог - це справжній інтерактивний сайт (використовуючи можливості гіперпосилань, архівування, вбудованих мультимедіа, можна створити сучасний інтерактивний веб-сайт)
Отже, створення освітнього блогу є одним із засобів підвищення ІКТ-компетентності викладача.
Немає коментарів:
Дописати коментар