понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Про роль блогу у педагогічній діяльності

Як можна використовувати блог у педагоігчній діяльності? Навіщо він потрібен викладачу чи майстру виробничого навчання?
По-перше, для розміщення  матеріалів та посилань на веб-ресурсі (розміщення та розповсюдження навчальних, методичних  матеріалів та посилань на них);
По-друге, для участі (організації) он-лайн  дискусії (залишаючи коментар  до вашого  повідомлення, ваші учні, колеги і батьки стають учасниками дискусії);
По-третє, для створення публікацій (створення  власної он-лай  газети);
По-четверте, блог може стати дошкою оголошень (поширення віртуальних  оголошень);
По-п'яте, блог викладача (майстра виробничого навчання) - це пульт управління учнівськими блогами (допомога  учням у створенні  їх власних  блогів);
По-шосте, розмістивши на блозі план майбутнього  уроку, викладач даєте змогу учням заздалегідь підготуватися до нього,  підготувати питання для нього, якщо щось незрозуміло;
По-сьоме, блог включає засоби мультимедіа, тому може слугувати для демонстрації  наочності до уроку, вбудовані  відеоматеріали, презентації, аудіо лекції – це колекція технічних засобів навчання  для уроку;
По-восьме, блог-помічник  викладача як організатора (для організації і проведення позакласних  заходів);
По-дев'яте, на блозі є можливість зворотнього зв'язку (для тісного  контакту  з учнями, колегами, батьками);
І нарешті, блог - це справжній інтерактивний сайт (використовуючи можливості  гіперпосилань, архівування, вбудованих мультимедіа, можна створити сучасний інтерактивний  веб-сайт)
Отже, створення освітнього  блогу є одним із засобів підвищення ІКТ-компетентності викладача.

Немає коментарів:

Дописати коментар