Для викладання теоретичного матеріалу використовуємо метальну карту.
Спільна робота полягає у тому, що учні колективно працюють над виконанням певного завдання.
Спільна робота учнів може бути організована у двох формах:
- фронтально-колективній (полягає у постанові педагогом певних проблемних питань, які вирішуються усіма учнями).
- груповій (передбачає поділ учнів на групи та виконання групою своїх завдань, які можуть бути розподілені залежно або від ступеня складності, або бути складовими одного завдання).
Спільна робота учнів має багато переваг, зокрема:
1) набагато більший обсяг виконаної роботи за той самий проміжок часу;
2) висока результативність у засвоєнні знань і формуванні умінь;
3) формування вміння співпрацювати;
4) формування мотивів навчання.
Тому організовуючи спільну роботу, педагог підвищує ефективність навчання. Одним із мотивоутворюючих факторів при цьому є організація спільної роботи за допомогою інформаційних технологій.
Сервіси Google дають можливість здійснювати спільну роботу над документами, таблицями, презентаціями, рисунками тощо. При цьому учень може використовувати як локальний комп’ютер або ноутбук, так і смартфон. В останньому аккаунт Google уже створено, а, отже, і наявний доступ до усіх додатків.
Найбільш поширеними додатками Google, що можна використовувати для організації спільної роботи учнів є:
- Google Документи (Word Online, Excel Online, Power Point Online);
- Google Малюнки;
- Google Форми.
Спільний доступ до вправ, створених у зазначених додатках, здійснюється за схожим алгоритмом (Інструкційно-технологічна картка).
За допомогою додатків Google та надання до них спільного доступу можна створювати наступні види вправ:
1. Вправа на ранжування або встановлення послідовності (розміщення величин (понять, етапів), у певному порядку за ступенем важливості, значущості, послідовності тощо).
2. Вправа на систематизацію (зведення розрізнених знань про предмети (явища) в єдину наукову систему, встановлення їхньої єдності).
3. Вправи на визначення правильних відповідей (тести).
4. Вправи на визначення понять, частин єдиної системи (за допомогою функції коментування підпис елементів певної системи; вставка пропущених слів; «Поле чудес», кросворд, «Знайти слова» тощо).
5. Вправа на відповідність тощо.
Сьогодні під час практичної роботи розглянемо деякі з них.
Практична робота.
1. Створити акаунт Google або увійти в нього на комп’ютері.
Інструкція для створення акаунту Google знаходиться за посиланням.
2. Заповніть таблицю «Дані про учасників заняття», що знаходиться за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/10KoIHhYITYub2t1qZGy9iXl6k98Y-nJ0IydOw683HSQ/edit?usp=sharing
Робота в парах.
3. Виконайте вправу на відповідність, що знаходиться за посиланням https://docs.google.com/drawings/d/1U-Gc6rbxCiZIy7McE96Ev63R2ayfUU3RPcea7fdbC5E/edit?usp=sharing
4. Виконайте вправу на визначення елементів системи, що знаходиться за посиланням https://docs.google.com/drawings/d/1Vm-hrxStJloXyknpppq0QFCchnmVtqceCymP-LHumxA/edit?usp=sharing
5. Виконайте вправу на визначення понять, що знаходиться за посиланням https://docs.google.com/document/d/1f1X41ZliIyal_lsL4pUTID8L6GJaxC9YUTPRhfRn_qI/edit?usp=sharing
За таким же принципом можна створити завдання для учнів з будь-якого предмету.
Рефлексія.
Виконайте вправу «Палітра емоцій», що знаходиться за посиланням https://www.menti.com/4fdbcd1d
При цьому викладач може переглянути результати відповідей за посиланням https://www.mentimeter.com/public/30aa6f8a3fe7adf2c4fd19bf150faff6
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/drawings/d/1ZV_WZU23CVRVIeBALUhONulszRJJzvrfbnfN-PtEbR0/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалити