Освітній блог - це такий тип веб-сайту, на якому регулярно дадаються записи (пости) про професійну діяльність педагогів.
Сукупність блогів, являє собою блогосферу.
Метою даного блогу є створення блогосфери педагогів професійно-технічних навчальних закладів.
Відмінністю блогу від звичайного веб-сайту є можливість ведення обговорення проблемних питань, спілкування в чаті, повязувати коментарі за допомогою гіперпосилань тощо.
Освітні блоги виконують декілька функцій:
1) блог, як середовище навчання;
2) презентація результатів своєї професійної діяльності;
3) вирішення проблемних питань у професійній галузі.
Блог, як середовище навчання, має такі переваги:
- автор блогу (викладач, майстер виробничого навчання) організовує та керує процесом навчання, учні мають змогу лише виконувати (або не виконувати) поставлені задачі;
- можливість передати учням візульні матеріали (фото, презентації, відео тощо)
- існує зворотній зв'язок між учнем та викладачем.
Структура навчального блогу має свої особливості. Навчальна цінність такого блогу прямопропорційна кількості та якості викладених матеріалів. Його RSS - стрічка, навпаки, має меншу цінність, і має містити лише повідомлення про нові завдання, матеріали для вивчення, які розміщені у блозі.
Поради щодо ведення навчального блогу:
Презентація результатів діяльності педагогів ПТНЗ та вирішення проблемних питань у формі блогу має значні переваги:
- можливість представлення різної візуальної інформації;
- спілкування з колегами з інших геграфічних регіонів України, або й світу;
- ведення дискусії, в яку можуть бути залучені багато педагогічних працівників.
Сукупність блогів, являє собою блогосферу.
Метою даного блогу є створення блогосфери педагогів професійно-технічних навчальних закладів.
Відмінністю блогу від звичайного веб-сайту є можливість ведення обговорення проблемних питань, спілкування в чаті, повязувати коментарі за допомогою гіперпосилань тощо.
Освітні блоги виконують декілька функцій:
1) блог, як середовище навчання;
2) презентація результатів своєї професійної діяльності;
3) вирішення проблемних питань у професійній галузі.
Блог, як середовище навчання, має такі переваги:
- автор блогу (викладач, майстер виробничого навчання) організовує та керує процесом навчання, учні мають змогу лише виконувати (або не виконувати) поставлені задачі;
- можливість передати учням візульні матеріали (фото, презентації, відео тощо)
- існує зворотній зв'язок між учнем та викладачем.
Структура навчального блогу має свої особливості. Навчальна цінність такого блогу прямопропорційна кількості та якості викладених матеріалів. Його RSS - стрічка, навпаки, має меншу цінність, і має містити лише повідомлення про нові завдання, матеріали для вивчення, які розміщені у блозі.
Поради щодо ведення навчального блогу:
- Пам‘ятайте про важливість контенту. Контент повинен бути цікавим та корисним.
- Налагодьте ефективну комунікацію.
- Чергуйте між собою статті-теорію та статті з конкретними прикладими з покроковими інструкціями
- Використовуйте ілюстрації, зображення та діаграми
- Навчіться писати «для інтернету». Спершу вам потрібно зрозуміти, яким чином люди сприймають інформацію в Інтернеті, а потім – максимально пристосуватися і постійно використовувати такий формат. Ваш стиль повинен бути ЧІТКИМ, СФОКУСОВАНИМ і простим для СКАНУВАННЯ.
- Ніколи не шкодуйте посилань на споріднене джерело. Адже посилання – це не лише додаткова користь для ваших читачів, але й один із найкращих способів бути поміченим іншими блогерами на перших етапах існування вашого навчального проекту.
Презентація результатів діяльності педагогів ПТНЗ та вирішення проблемних питань у формі блогу має значні переваги:
- можливість представлення різної візуальної інформації;
- спілкування з колегами з інших геграфічних регіонів України, або й світу;
- ведення дискусії, в яку можуть бути залучені багато педагогічних працівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар